List of Articles
번호 분류 제목 글쓴이 날짜 조회 수
108 소비자 & 광고 When metaphors become more persuasive: The interplay between goal orientation of ad claims and metaphor. 관리자 2021.03.05 1126
107 인공지능 Anthropomorphism Brings Us Closer: The Mediating Role of Psychological Distance in User–AI Assistant Interactions. 관리자 2021.02.14 988
106 인공지능 My Privacy and Control Matter: Understanding Motivations for Using Untact Services. 관리자 2021.02.14 822
105 소비자 & 광고 사회적 배제가 은유적으로 따뜻한 제품 선호에 미치는 영향. 관리자 2021.02.14 1016
104 인공지능 아리아 고마워! : 노인 사용자의 AI 스피커에 대한 기능적, 정서적 평가. 관리자 2021.02.14 808
103 브랜드 CEOs’ self-disclosure on Instagram and consumer-brand relationships: the moderating effect of relationship norms. 관리자 2021.02.14 937
102 인공지능 OTT 서비스의 개인화 추천이 밀레니얼 세대의 서비스 평가에 미치는 영향: 다양성 추구 경향성을 중심으로. 관리자 2021.02.14 775
101 소비자 & 광고 Interpret me! The interplay between visual metaphors and verbal messages in advertising. 관리자 2021.02.14 949
100 브랜드 The effects of sensory fit on consumer evaluations of co-branding. 관리자 2021.02.14 832
99 브랜드 Effects of Brand Anthropomorphism on Consumer-Brand Relationships on Social Networking Site Fan Page: The Mediating Role of Social Presence. 관리자 2021.02.14 911
98 소비자 & 광고 What makes materialistic consumers more ethical? Self-benefit vs. other-benefit appeals. 관리자 2021.02.14 976
97 인공지능 "헤이 카카오!" : 소비자-인공지능 기기의 상호작용 요인에 대한 질적 연구 관리자 2021.02.14 755
96 디지털 미디어 Self-Disclosures on Facebook: The Two Faces of Narcissism 관리자 2021.02.14 779
95 브랜드 Shaping Corporate Character Through Symmetrical Communication: The Effects on Employee-Organization Relationships 관리자 2021.02.14 877
94 소비자 & 광고 내/외집단 기부 수혜자에 대한 심리적 거리가 기부 캠페인 설득 효과에 미치는 영향: 기부자의 자기해석성향과 광고 메세지 유형의 조절된 매개효과를 중심으로. 관리자 2021.02.14 904
93 디지털 미디어 #DeleteFacebook: Antecedents of Facebook fatigue. 관리자 2021.02.14 950
92 소비자 & 광고 I hope to protect myself from the threat: The impact of self-threat on prevention- vs. promotion-focused hope. 관리자 2021.02.14 1434
91 디지털 미디어 Using Instagram While “In a Relationship”: The Roles of Narcissism and Self-Esteem. 관리자 2021.02.14 719
90 인공지능 Effects of Gender and Relationship Type on the Response to Artificial Intelligence. 관리자 2021.02.14 940
89 인공지능 사용자 특성과 기기 가치에 따른 가상개인비서 만족도: 기능적, 정서적 만족도 중심으로. 관리자 2021.02.14 827
Board Pagination ‹ Prev 1 2 3 4 5 ... 6 Next ›
/ 6

나눔글꼴 설치 안내


이 PC에는 나눔글꼴이 설치되어 있지 않습니다.

이 사이트를 나눔글꼴로 보기 위해서는
나눔글꼴을 설치해야 합니다.

설치 취소

Designed by sketchbooks.co.kr / sketchbook5 board skin

Sketchbook5, 스케치북5

Sketchbook5, 스케치북5

Sketchbook5, 스케치북5

Sketchbook5, 스케치북5